Pristatymas, apmokėjimas, garantijos ir grąžinimas

Pristatymas, apmokėjimas, garantijos ir grąžinimas
1. PREKIŲ PASIRINKIMAS.

1.1 Prekes išsirinkite mūsų prekių kataloge. Norėdami pirkti pasirinktą prekę, pirmiausiai įsidėkite ją į pirkinių krepšelį t.y. spauskite mygtuką "Pirkti”. Surinkę į prekių krepšelį visas norimas prekes ir nusprendę pirkti, spauskite mygtuką "Pirkti".
Perspėjame, kad prekių spalvos gali šiek tiek skirtis. Kiekvienas kompiuterio monitorius iškraipo spalvinę gamą. Rekomenduotume prekes rinktis pagal prekių aprašymą, kuriame stengiamės nurodyti tikslesnę prekės spalvą.

1.2 Padarę užsakymą bet norėdami jį atšaukti, ar prekę pakeisti, kreipkitės menoja@splius.lt

Jei esate pirkėjas iš užsienio, ar norite, kad prekės būtų pristatytos į užsienį, kreipkitės menoja@splius.lt

2. PIRKINIO APMOKĖJIMAS.

3. PREKIŲ PRISTATYMAS.

3.1. Pristatymo terminai.

Visos prekės siunčiamos iš Šiaulių. Užsakytos ir apmokėtos prekės siunčiamos žemiau nurodytomis sąlygomis:
Pristatymas pradedamas vykdyti iškart, kai pinigai patenka į sąskaitą. Užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek mes gauname banko pavedimą. Jei turite klausimų dėl pristatymo, rašykite el.paštu menoja@splius.lt Užsakymai vykdomi tik darbo dienomis 10.00 - 19.00 val.
3.2. Prekių įteikimas.
Užsakymai Lietuvoje pristatomi 9.00 - 17.00 val. tik darbo dienomis.
Namų adresas  su koduotomis laiptinės durimis, gavėjo adreso lauke būtinai įrašykite laiptinės durų kodą (pvz. Lietuvos pr. 11-22, durų kodas 000).
3.4. Pristatymo kaina
• Pristatymas Lietuvoje - NEMOKAMAS!
• Pristatymas į užsienį apmokestinamas pagal Lietuvos pašto įkainius (tikslinamas pagal kiekvieną užsakymą individualiai)
3.5. Grąžinamos siuntos dėl netikslaus adreso.
4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, PAŽEISTOS PAKUOTĖS.
Gavę siuntinį, būtinai patikrinkite, ar jis nepažeistas.
Gavę pažeistą pakuotę būtinai turite pažymėti tai kurjerio pateiktame pasirašyti lape, kitaip dėl pažeistos pakuotės ar matomo pakuotės defekto ir tai lemiančio prekių sudaužymo, sulaužymo mes atsakomybės negalėsime prisiimti.
Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkintas pirkiniu, prašome susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po siuntos gavimo. Prašome atkreipti dėmesį: Jūsų grąžinamos privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Pristatymo kaštai nėra padengiami. Jeigu prekė buvo pristatyta pažeista, taip pat prašome nedelsiant susisiekti su mumis ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po siuntos gavimo.
Jeigu norite grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis ir nurodyti šią informaciją:

a) užsakymo numerį ir datą;

b) pilną prekės pavadinimą;

c) grąžinimo priežastį (prekė pažeista, defektas ir kt.).

5. PRIVATUMAS.
Mes ypač vertiname savo klientų privatumą ir saugumą. Privačia informacija mes laikome bet kokią informaciją, kurią klientai pateikia registracijos formoje.
Privati informacija gali būti atskleista tik tais atvejais, kai to reikalaus LR teisės aktai ir/arba reikės apginti VŠĮ Menoja teises ir nuosavybę. Visa informacija apie mūsų registruotus lankytojus ir pirkėjus jokiais atvejais neperduodama tretiesiems asmenims ir yra visiškai konfidenciali.
Kurjeris:
Siuntos šalies teritorijoje pristatomos sekančią darbo dieną**.
** Nurodytas standartinis siuntų pristatymo laikas, per kurį pristatoma daugiau kaip 99% siuntų.
Užsakymai priimami ir siuntos paimamos tik darbo dienomis. Jei užsakymą pateiksite poilsio dieną, jis bus vykdomas taip, lyg būtų pateiktas sekančios darbo dienos rytą

Ačiū, kad perkate pas mus

Menoja

SUSISIEKIME

  • Vilniaus g. 217, Šiauliai  LT-81492
  • Telefonas: +370 68243408; +370 650 31783
  • El. paštas: menoja@splius.lt 
    Rekvizitai: Įmonės kodas  302047539,
    Swedbank A/S LT 17 7300 0101 1140 0855